Tuesday, June 28, 2005

Elemental



















REMI:
Čudan osjećaj u trbuhu, al nemoj mi ga kvarit
I danas mi je uspjelo – zaljubit se u male stvari

Neki put krivo je jutro, ili stranac ĹĄto te pozdravi
neki put je kriv hiphop beat ili rif na gitari

REFREN
Sunce, hvala ti, ĹĄto si izaĹĄlo za mene
Sunce, obećajem, misli su mi pozitivne

REMI:
Zakoračim u dan bez suvišnih očekivanja
pitanja, nadanja, sita sam skrivanja.
Ljudi su opet sivi, njihov pogled grebe pod
i ĹĄutke gaze ubrzano, ne vide plavi svod.
Prezirno se smiju kad skuĹže da sam sanjar
jer su svjesni di Şive i kako Şive – jasna stvar.
I znam da je crnjak i da smo zapeli u sridu
u rukavu nosim osmjeh pa ga imam u vidu.
Dopusti mi... da te razoruĹžam
Otpuhni brige, primi sunce ĹĄto ti pruĹžam

SHOT:
Dobro skriveni u kockice,
mjesto ĹĄto zovu dom
s crnim povezom prek očiju
ne Ĺžude za slobodom
Zrake udare u njih al otpor je uvijek jak
ljudi izvana obasjani u sebi nose mrak
zbog njih nebo se zatvori
zaplače kao dijete
ĹĄalje buru da oĹĄamari,
protrese
da se sjete onih malih stvari
zraka i sunca nad njima
da shvate
joĹĄ uvijek pozitivnih stvari ima



No comments: